• Wpisów:518
  • Średnio co: 3 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 16:56
  • Licznik odwiedzin:22 267 / 1822 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej :' przepraszam że mnie nie było ale zaczęłam lekcje hiszpańskiego , gram na pianinie i szkoła ...
Spróbuję dodawać co jakiś czas posty

~Blancova~
  • awatar Gość: ty ejjj ale ty ześ tu karyniła jaki wstyd :( Nuda i beka a wyrosłaś coś już z tego? Wątpliwe no nie :(
  • awatar Gość: violetta mam małe pytanie kogo wkonicu kochasz
  • awatar Gość: Hej Violetta
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Heej skoro mówicie że lepiej pisać
o wszystkich To okej na tym blogu będę pisać o Violettcie
A może założe oddzielnego o Lodo ? Ja ją ubóstwiam i nigdy się mi nie znudzi ja chyba takiego założe Ale mam pytanie do Was ... będziecie tam zagladac i komentować ? ?
 

 
HEJ ! <3
Niektórych może to wkurzyć .. inni się ucieszą
Zmieniam bloga ;* Teraz będzie on o Lodo <3
Ale nie usunę tych wcześniejszych postów , bo to by trochę zajęło
Jaka jest wasza opinia ? Cieszycie się ze zmiany ? czy może jesteście trochę źli ? Wyraźcie swoją opinie w komentarzu Jeśli kogoś zawiodłam to proszę wypowiedzcie się A ja biorę się za wygląd paaa
  • awatar Gość: @gość:
  • awatar Gość: moge aco masz cos domnie wogule ty jstes taka sama jak ludmiła
  • awatar Gość: VIOLETTA MYM bogiem a diego nalogiem
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 
Hej kochani !
I znów kolejny tysiąc odwiedzin ;D dziękuję wam za to <3
jesteście najlepsi <3
jak zaczynałam to nie sądziłam że będzie tu aż ryle odwiedzin <3 ! dziękujęę <3 bardzo <3
~Blancova ~
+ dziś nie będzie posta bo jestem u babci pseplasam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Mam do was pytanie kochani !
Oglądacie Violetta3 po Hiszpańsku czy czekacie na Polską wersje ? ;**
~Blancova~

http://b3.pinger.pl/25fffc209627df67252b554c67f45f21/cytatlviola.jpg
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
#twitter

"Ponieważ noc należy do dziewczyn @AlbaRicoNavarro @clarialonso_ @kndmolfese @maiubolotnicoff "
i zdjątko tweetu




Dziewczyny dobrze się bawią razem <3
~Blancova~
 

 
Hej kochani !
Dziś o Lodo
____
A to zdjęcie dodała nasza Lodo ;*

"Tryb wiosna ON "



~Blancova~
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hej *u* pseplasam was kochani moi <3 że mnie tak długo nie było <3 postaram się dodawać więcej postów <3 Wróciłam z Norwegi z wielką chęcią do blogowania <3 bardzo za tym tęskniłam .. <3
Dziękuję Wiki że mnie zastąpiła i Wika zostaje u nas na zawsze <3
____________
Nowy post wieczorkiem bo ide sie spotkać z kolegą papam ;*
~Blancova~

 

 
Hej przepraszam że mnie tak długo nie było ale jakoś tak nastrój nie dopisał ;*

co tam u was słychać <3 ?
  • awatar Violetta ~ Mój Magiczny Świat: Ma wspaniałego bloga, a nikt nie wchodzi i nie komentuje wejdzcie i komentujcie, dodajcie do zakładek i wchodzcie od teraz codziennie Szuka admi i dużo nie wymaga http://violetkadisney.blogspot.com/2014/07/nabor.html Pomóżcie jej to wspaniała osoba
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
*o* huhu nasza Violetta nie podobna do siebie <3

Ten styl *O* <3 boski <3












Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Łapcie kilka zdjęć z trzeciego sezonu ;**

Vilu i Leon <3 są tacy kochani

ja już naprawdę nie mogę sie doczekać tego sezonu <3






 

 
mam do was małe pytanko ;*

Ponieważ to Pinger Ewci to ona tu dodaje wpisy ;*

ja chwilowo je dodaje bo ona jest na Wakacjach ;*

a to pytanko brzmi czy mogłabym zostać tu na stałe razem z Ewcią <3 zgadzacie sie ;* *.* ?
 

 
Hejo <3

tu znów ja ;**

co tam u was ?? ;**

łapcie focie Vilu i Leona <3 kochani ;** <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
huhu *.*

Jak ta nasza Violetta się zmieniła ;*

już nie moge doczekać się trzeciego sezonu <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Fran jest wielką przyjaciółką Violetty i Cami

Czasami zdaje się być bardziej dojrzałą niż reszta kolegów ze szkoły ;*

Jak myślicie czy Fran ulegnie kontraktowi zaproponowanemu przez U - mix i Producentów z Włoch po jej występie w Madrycie ?

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
hej jestem BFF ewci <3 i teraz ja będe dodawać wpisy bo nasza ewcia jest w Norwegi <3
Tak żeby było wiadome jestem Wiktoria ;*
 

 
'Hej' OMG
Wlasnie ogladnelam violette 3 zajebisty odcinek tylko nie moglam zobaczyc konca jak leos uratuje vilu ;c bo ogladalam na tele i mi sie wylacza zal ...
w odcinku moglismy uslyszec piosenki :


- En gira
- Jakas piosenka urodzinowa spiewana przez Leona
- Destinada a Brillar ( wykon violetty , poniewaz ludmila sie spoznila )
Caly podcinek byl super
_______
POZDRAWIAM Natalie Krzysztoń heheh obiecalam XD
okej to tyle ...
___________
A tutaj macie odcinek
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej kochani ! Jak wam mijaja wakacje ?
Ja jestem w Norwegi juupi =)
___________
Juz w poniedzialek o 20.00 czasu argentynskiego czyli u nas ok. 01.00 w nocy odbedzie sie premiera 1 odc. Violetta 3 !!!! NARESZCIE !!
Bedziecie ogl.? ja nie wiem bo jak wyzej pisalam , jestem w Norwegi u przyjaciol moich rodzicow i nie wiem czy bede mogla pozyczyc lapka ... chociaz mam nadzieje ze tak bo tu jest jasno (na zewatrz ) do 01.30 czyli zaajebiscie dlugo !!
Okej ! pozdrawiam was goraco z zajebiscie cieplej NORWEGI !!
A wy gdzie såpedzacie wakacje ?
Co robiecie ?
odpowiedzi zostawicie w komentarzach
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Jejku <3 dziękuję wam za tyyle odwiedzin ♥ kocham was <3 jesteście wspaniali <3
 

 
Hej !

Ale dziś ladna pogoda byla <3

 

 
Hej <3 !
Jeszcze troche i bedzie 5 000 tys. odwiedzi <3 !
Dziekuje za kazdy dzien z wami <3 !!
Dla was mam dzis tydzien zabaw <3 !
prosze <3 zaczynamy ^·^
na poczatek " Bylo czy bedzie " bedzie 2/2
ok 1/2

~Blancova~
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Heju robię zmiany na blogu
Może nazwa " Violetta Polska 3 " ? co wy na to ?
 

 
Już ponad 2 tygodnie temu o godzinie 160 na kanale Disney Channel pojawił się 1 odcinek 1 sezonu serialu Violetta !
Na twarzy każdej fanki / każdego fana zagościł uśmiech i wielka radość , iż będziemy mogli obejrzeć cały serial od początku <3 !

I jak? wszyscy mogliśmy zobaczyć na nowo .. Leona i Tomasa walczących o serce Violi , Napo który chciał dołączyć do paczki Ludmi , zawsze rozkrzyczanego brata Fran i dziwnego Braco , który także był zakochany w Violi lecz nigdy o tym jej nie powiedział <3 !
Ale to nie wszystko ! Możemy mteż zobaczyć wszystkie pocałunki .. biedną Fraqn .. zazdrosną o Ludmiłe i Violette które wzdychały do Tomasa ..
Mamy także szanse posłuchania i śpiewania na cały dom piosenek <3 ( tak jak to robie ja xD )
To tyle ma więc :

Od poniedziałku do piątku - 16 : 00
Powtórki - 20 : 00

A teraz kilka "wspomnień "







Kolejną nowością jest sesja Clary Alonso ♥ Jejciu jaka ona boska <3 *o*

W różowym ubranku ;*


W niebieskim ubranku ;*


To na tyle ;* dobranoc misiaczki ;**
~Blancova~
  • awatar Violka !: Ciesze sie że 1 sezon leci jeszcze raz bo pozapominałam niektore rzeczy <3 śliczne fotki
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hejoo ;**
Dziś o " THE U - MIX SHOW "
Jest to program , który możemy też obejrzeć na youtube.
Podziwiamy w nim naszych kochanych aktorów z Violetty ♥ którzy śpiewają piosenki i udzielają wywiadów . Ostatnio zaczęli znów swoją " działalność " w związku z nadchodzącym trzecim sezonem
Kogo ostatnio mogliśmy wysłuchać ?
Lodovica Comello - piosenka " Ven y Canta " w języku Włoskim ♥♥

I Diego Dominguez z piosenką " Ser Mejor "
I jak ? podobało się ?
~Blancova~
 

 
Heju ;* okej ;33 skoro chcecie to ja też
Zostaję !
_________
Nowości nowości
Dziś chłopak Lodo ma urodziny skłaadać życzonka na TT
_________
Także dość niedawno byłoo głooośno o biografi Lodo
To ściema ! Nie jest ona pisana przez Lodovice !! Panna Comello prosi nas żebyśmy jej nie kupowali ja tak zrobię .. niue mam zamiaru czytać coś co nie jest na 100 % prawdą i to już a pewno wiem ..
DOBRA IDĘ Potem będę !
 

 
Hej <3 jejku... ja już nie daje rady ... nie mam czasu na bloga .. usuwam ! Jeśli nie znajdzie się jakaś dziewczyna chętna na adminkę to piszcie .
Jeśli nikt się nie znajdzie to usunę . Yo tyle . Przepraszam Was za to że nic nie dodaje. .. wiem że Justyna będzie w Violetta 3 , wiem że są już zapowiedzi 3 sezonu i nowe piosenki ... ale nie mam czasu i laptopa... przeprasza ... dobranoc na cię moje zdj.

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Heju :3 ludzie <3 nie było mnie tu 11 dni więc za to strasznie przepraszam ... tyyyle się działo w obsadzie a ja nie pisałam ;cc jestem na siebie strasznie zła .. i chyba odejdę bo nie mam już na nic czasu ... jedynie jest 1 opcja ... ADMINKA .. tylko taka która co dziennie będzie mogła dodać 2 posty ... Jest ktoś chętny ? piszać na pw.
_____________
Dzisney Channel od niedawna zaczął włączać #Violetta1 przez ostatni czas ja oglądam bo mi się nudzi lub poprostu ...
~Blancova~
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

naxifedemila
 
piwowarczykewelina5
 

Hej

Zgłosiłaś się do mojego Mini konka
na moim blogu znajdziesz pytania do II etapu
Na odpowiedzi czekam do
8.06.2014r.
do 12.00
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

violettamylife
 
piwowarczykewelina5
 
Miałabym do ciebie wielką prośbę . Mogłabyś zajrzeć na mojego bloga ? Nie było mnie ponad 200 dni i chciałabym nadrobić . Życzę miłego dnia dziecka
Znajdziesz u mnie avki , kody CSS i tła
Agi<3
 

vloverkijorgeblanco
 
piwowarczykewelina5
 
Blog do którego piszesz sama wiesz jak jest o wiele fajniejszy od twojego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej kochani ;3 życzę Wam wesołego i udanego Dnia Dziecka To w końcu nasze wspólne święto <3
Co dostaliście lub dostaniecie ? Albo może gdzie pojedziecie ? Wiecie już ?
Ja osobiście dostałam keyboard'a i mikrofony ;* lofki <3
MIŁEGO DNIA
~Blancova~
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
<3 hej <3
to chyba ostatni post .. zależy czy do wieczora będą komy pod ostatnimi przypominam linki
Koncert Lodo - http://piwowarczykewelina5.pinger.pl/m/21957155
Tweet Samu - http://piwowarczykewelina5.pinger.pl/m/21957220
Będą komy pod tymi postami to będzie następny post
______________________
A teraz Violetta 3 ^^
Zdjęcia, posty i filmiki które zostały dodane przez aktorów wskazują na to że nagrywania nowych i pełnych emocji odcinków trwają pełną parą.
Tym razem na Twitterze pokazała się nowe zdjęcie Violetty . Jest ona w swoim pokoju ( znów trochę zmienionym ) . Zobaczcie jak cudownie wygląda *.*



+ moje foto .. wiem że brzydkie ale .. ktoś na priv prosił więc ..

~Blancova~
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Huhuh <3 Niedawno także Samuel o nas sobie przypomniał zobaczcie co napisał



Tł."Otrzymałem wiele wiadomości z Polski , to całkiem super .
To co stało się w kraju który chciałbym poznać #Polonia #polska

^Czyżby Samu chciał przyjechać do POLSKI ? A może odwiedzi nas razem z Lodo ? Co wy na to ?
Chcieli byście ?
~Blancova~
  • awatar En Gira ;*: @V-lovers Forever <3: nium ja też <3 a najbardziej to Jorgge , Ruggi , Facuu <3 i Mechi z Cande i Lodo <3 aa.. i Tini <3
  • awatar <3 Naxi su amor es sincero ♥: Ja bym chciała żeby przyjechali wszyscy a szczególnie Ruggi
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hejoo <3 miśki mam dla was dużo informacji <3 ale się jaram ( sorka że dopiero dziś ten post , ale nie miałam czasu .. )
_________
Lodovica niedawno potwierdziła swoją trasę koncertową ! I uwaga ! Odbędzie się ona m.in. w POLSCE !
Każda wierna fanka Lodo nie może się doczekać .
Pierwszy koncert w 2015 roku da we Włoszech a dokładnie w Neapolu .

Potem Lodovica odwiedzi POLSKĘ ! A następnie inne państwa .


Już są zdjęcia pierwszych zakupionych biletów .
Można z nich odczytać , że koncert odbędzie się 28 lutego 2015 roku o godzinie 170 <3 <3 W Neapolu .

Kto chciałby mieć ten bilet ? A kto nie lubi Lodovicii lub jej postaci ?
~Blancova~
P.S. kolejny post już na Was czeka musicie pokazać mi tylko aktywność na tym blogu
  • awatar En Gira ;*: @V-lovers Forever <3: hm.. no nwm.. ale skoro koncert u nas ma być na początku marca lub końcem to myślę że w lutym już będą dostępne ;)
  • awatar En Gira ;*: @Fran jest idealną przyjaciółką! <3: ja też :3 spokojnie ;*
  • awatar <3 Naxi su amor es sincero ♥: ciekawe kiedy będzie można kupić bilety u nas
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hejka c: jejcia <3 trzymać wszyscy kciuki !! Za 2 godziny mam tyn koncert co wam mówiłam ^o^ Jejku ... już nie wytrzymuje !! mam taaki trudny utwór że masakra
Ten łatwiejszy macie tu a ten trudny .. nie moge pokazać bo to dzieło autorstwa mojej nauczycielki od pianina .. Więc


TRZYMACIE KCIUKI ? <3 kocham WAS <3 dziś i jutro będę robić wygląd bo ten mi się już nudzi
~Blancova~
  • awatar En Gira ;*: @Relaks z kodami i Violettą ♥: dzięki :3 oj współczuję :/
  • awatar Violetta history . < 3: Trzymam kciuki :* u mnie klasa musiała tańczyć w teatrze .. i mój chłopak tańczył z jego byłą to była masakra.. ; c mam pytanie napiszz na priv
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Heju ♥ Dziś taaaki pożądny post
_________
Jak Wam ostatnio pisałam .. jutro mam koncert jejcia ale stres
matko co ja mam zrobić ?
_____
Lodo ogłosiła swoją trasę
spamujcię POLONIĄ NA Facebook'u , Twitterze itp
_______
Lodo właśnie dodała zdj z ....
RUGGEREM <3 !
alee mrraśnie ♥


__________
I ogłosiła konkurs !
POLONIA znów górą ! Dziękujemy Ci Ewa !


_______
Dziś byłam na wycieczce w Ojcowie
było zajebiście <3 ! nasza klasa jest najlepsza <3 !
KOCHAM ICH <3
_____
Macie mnie i moją BFF ♥ Wikuśka kocham Cię <3
___
Omm <3 zajebiście <3 kocham <3 Leonetta <3 !


To tyle z dzisiejszego postu :3 co chcecie teraz ? może jakaś zabawa >?
~Blancova~

  • awatar Gość: EN GIRA
  • awatar Gość: @En Gira ;*: @En Gira ;*: @En Gira ;*: jjjjjjjjjjjjjjjjjjj
  • awatar Gość: @weronika : violetta i leon parą snów
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

VS

Który pocałunek lepszy??
Leonetta vs Dieletta ??

Jak wam się podobał ostatni odcinek Vilu?
/Alice ♥
  • awatar Gość: Leon i Violetta
  • awatar Gość: 1 1 1 1 1 1 <3
  • awatar Gość: 1
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Hejka! Jestem nową adminką<3 Jestem z bloga SimplementeTinita.pinger.pl Mam nadzieję , że ciepło mnie przyjmiecie i nie będzie na mnie hejtów
No więc myślę że moje wpisy będą pojawiać się we poniedziałki, wtorki , środy, piątki Ojej zapomnaiałabym będę się podpisywać Alice ♥
Pozdro xd
/ Alice ♥